Facebook Twitter Draugiem Latest RSS Google
24967088 info@fveikals.lv https://fveikals.lv Rīga, Kalnciema iela 31

Izmantošanas noteikumi un nosacījumi

Pasūtīšana

Veikalā darbojas noliktavas sistēma, kas ļauj pasūtīt tikai to preci, kas atrodas uz vietas, un tikai tādā daudzumā cik faktiski tā ir pieejama. Visu preci, kas ir uz vietas var saņemt tajā pašā dienā ierodoties pie mums, vai arī piegādāt pēc plkst. 19.00.

Pasūtīšana šajā online veikalā ir tik pat vienkārša kā arī preču aplūkošana, lai pasūtītu preci ir vienkārši to jāievieto grozā, pēc tam ir iespēja doties pie kases uz aizpildīt visu klienta informāciju, un nosūtīt pasūtījumu uz apstrādi mūsu menedžeriem.

Ja Jums interesē kāda prece, kas dotajā mirklī nav pasūtāma (nav uz vietas), uzrakstiet mums e-pastu vai nu arī zvaniet. Mēs spēsim rast risinājumu.

Apmaksa

Norēķins par Espresso kafijas automātiem tiek veikts tikai skaidrā naudā preces saņemšanas brīdī. Visas cenas kafijas automātiem ir norādīts ar PVN 21%. Ja ir nepieciešams cits norēķina veids, tad pieminiet to pasūtījuma piezīmēs vai arī pirms pasūtīšanas ieejiet sadaļā "Kontakti" un uzrakstat mums e-pastu. Un tad skatīsimies, kā varam iet Jums pretīm....

Citām precēm iespējami divu norēķinu veidi, un tos Jūs varēsiet izvēlēties pie pasūtījuma noformēšanas:

  • Norēķins tiek veikts maksājot skaidrā naudā preces saņemšanas brīdī.
  • Norēķins tiek veikts preces saņemšanas brīdī Latvijas pasta nodaļā (+ piegādes maksa).

Garantija

Espresso kafijas automātiem (elektroniku) atspoguļojas garantijas saistības 2 gadu garumā, kā nolemts LV. Un servisu nodrošina profesionāli meistari ar jau daudz gadu stāžu šajā jomā.

Citām precēm: Jebkurā gadījumā, ja Jums prece nederēs, to būs iespējams 7 dienu laikā nomainīt pret citu (piemaksājot cenu starpību, ja izvēlētā prece ir dārgāka), vai nu atgriezt savu naudu atpakaļ.

Bet tas tikai tādā gadījumā, ja prece ir tādā pašā stāvoklī un tādā pašā iepakojumā.

Piegāde

Espresso kafijas automātu piegāde tiek realizēta tajā pašā dienā, kad pasūtījums ir apstiprināts un uz adresi, kas norādīta pasūtījumā. Ja rodas kaut kādas izmaiņas, tad klients tiek par to laicīgi brīdināts.

Ir iespējami divi piegādes veidi Rīgas teritorijā:

  • Espresso automāta piegāde - kafijas automāts tiek vienkārši piegādāts līdz adresātam (+ piegādes maksa 6.00 Ls)
  • Espresso automāta piegāde + - kafijas automāts tiek piegādāts adresātam, pieslēgts, nodemonstrēts un atbildēts uz visiem radušies jautājumiem. Ērti un patīkami. (+ piegādes un demonstrācijas maksa 16.00 Ls)

Ja Jūs atrodaties ārpus Rīgas, piegādi var veikt ar A/S "Latvijas pasts" starpniecību (ja sūtījums nav smagāks par 800g) un Jūs tiksiet par to nekavējoties informēts pēc pasūtījuma izdarīšanas brīža. (+ piegādes maksa 4.00 Ls)

Bezmaksas: Jebkuru Jūsu pasūtīto preci var saņemt tajā pašā dienā uz vietas mūsu ofisā, Rīgā, Kalnciema ielā 31. Ja prece tiek saņemta pie mums ofisā tad par demonstrāciju papildus maksa netiek ņemta.

Noteikumi un nosacījumi

Klients – rīcībspējīga persona, kas izvieto Pasūtījumus saitā veikals.tk vai nu kā Preču saņēmējs, vai kā Preces, kas iegādātas saitā veikals.tk, lietotājs.
Pārdevējs – Fabulous Shop
Internetveikals – Interneta saits, kurš pieder Pārdevējam, kam ir adrese Interneta saitā veikals.tk. Tajā tiek pārstāvētas preces, kuras Pārdevējs piedāvā saviem klientiem Pasūtījumu noformēšanai, kā arī Pasūtījumu apmaksas un piegādes nosacījumi Klientiem.
Saits - veikals.tk
Prece – materiālās pasaules objekts, kas nav atbrīvots no civilās apgrozības un tiek piedāvāts pārdošanai Saitā.
Pasūtījums – Klienta pienācīgi aizpildīts pieprasījums par uzskaitīto Preču, kas izvēlēti Saitā, piegādi pēc norādītās adreses.
Piegādes pakalpojums – trešā persona, kas atbilstoši līgumam ar Pārdevēju sniedz Pasūtījumu piegādes pakalpojumu Klientam.


1.Vispārīgie noteikumi

1.1.Saits pieder un to administrē Fabulous Shop.
1.2.Pasūtot preces internetveikalā, Klients piekrīt Noteikumiem par preču pārdošanu (turpmāk tekstā - Noteikumi), kas izklāstīti zemāk.
1.3.Šie Noteikumi, kā arī informācija par Preci, kas tiek piedāvāta Saitā, ir publisks piedāvājums. 
1.4.Starp Klientu un Pārdevēju attiecībām piemēro LR nolikumu par mazumtirdzniecību pirkšanu-pārdošanu, kā arī LR likumu "Par Patērētāju tiesību aizsardzību” un citus normatīvos aktus, kas pieņemti saskaņā ar tiem.
1.5.Pārdevējs patur tiesības veikt izmaiņas šajos Noteikumos, tāpēc Klients piekrīt regulāri sekot izmaiņām Noteikumos. 
1.6.Klients piekrīt ar Noteikumos minēto, nospiežot pogu „Pirkt” Pasūtījuma noformēšanas pēdējā posmā Saitā.


2.Reģistrēšanās Saitā

2.1.Pasūtījuma veikšanai Klients var reģistrēties Saitā.
2.2.Pārdevējs neatbild par informācijas precizitāti un pareizību, ko piedāvā Klients reģistrēšanās brīdī.
2.3.Klients piekrīt neizpaust trešajām personām lietotājvārdu un paroli reģistrēšanās laikā. Gadījumā, ja Klientam rodas aizdomas par sava lietotāja vārda un paroles drošību vai to neatļautu trešās personas izmantošanas iespēju, Klients nekavējoties informē Pārdevēju, nosūtot e-pasta dienestam darbā ar klientiem.


3.Pasūtījuma noformēšana un izpildes termiņš

3.1.Klienta Pasūtījums var tikt noformēts šādos veidos: pieņemts pa telefonu vai Klients patstāvīgi noformē Pasūtījumu Saitā.
3.2.Veicot Pasūtījumu Klientam ir jānorāda šāda informācija:

  • Klienta Vārds, Uzvārds
  • Pasūtījuma piegādes adrese
  • Kontakttālrunis
  • Elektroniskais pasts

3.3.Pēc pasūtījuma noformēšanas Klientam tiek piedāvāta informācija par Pasūtījuma piegādes iespējamo datumu. Šis datums nozīmē termiņu, kura laikā Pārdevējs uzņemas piegādāt Klienta izvēlēto Pasūtījumu viņa norādītajā piegādes vietā, ko Klients norādījis, noformējot Pasūtījumu. Norādītais datums ir atkarīgs no Preču esamības noliktavā un laika, kas nepieciešams Pasūtījuma noformēšanai.
3.4.Visi informācijas materiāli, kas tiek piedāvāti Saitā, ir patiesi un precīzi par Preču īpašībām un parametriem. Ja Klientam rodas jautājumi, kas attiecas uz Preču īpašībām un parametriem, pirms Pasūtījuma noformēšanas, Klients var vērsties pie Pārdevēja pa tālruni vai elektronisko pastu, sk.Kontakti.
3.5.Gadījumā, kad pasūtīto Preču nav Pārdevēja noliktavā, pat ja iemesli nav atkarīgi no Pārdevēja, Pārdevējam ir tiesības anulēt norādīto Preci Pasūtījumā, par to paziņojot Klientu pa elektronisko pastu pēc adreses, kas norādīts reģistrējoties.
3.6.Daļēja vai pilnīga apmaksāta Pasūtījuma anulēšanas gadījumā Preču vērtību Pārdevējs atgriež Klientam tādā pašā veidā, kā Prece tika apmaksāta.


4.Piegāde

4.1.Pārdevējs darīs visu iespējamo, lai izpildītu piegādi norādītajā laikā, kas norādīts Saitā, tomēr iespējamā piegādes kavēšanās var notikt neparedzētu apstākļu dēļ, kas rodas ne Pārdevēja vainas dēļ.
4.2.Preces nejaušas nozaudēšanas vai bojājuma gadījuma risks pāriet pie Pircēja ar brīdi, kad viņam tiek nogādāts Pasūtījums, un Pircējs ir parakstījies dokumentos par Pasūtījuma piegādes apliecinājumu. Ja Pasūtījums netiek piegādāts, Pārdevējs atlīdzina Klientam Piegādes priekšapmaksas vērtību un piegādes izmaksas pēc Piegādes dienesta apstiprinājuma saņemšanas par Piegādes pazaudēšanu.
4.3.Preču piegādes metodes un vērtības ir norādīti Saitā, sadalījumā „Piegādes nosacījumi”.
4.4.Piegādājot Pasūtījumu, tā tiek nodota Klientam, kas tiek norādīts kā Pasūtījuma saņēmējs.
4.5.Lai izvairītos no krāpšanas gadījumiem, kā arī izpildītu pienākumus, kas norādīti 4.6.punktā, nododot apmaksāto Pasūtījumu Klientam, personai, kas to realizē, ir tiesības pieprasīt Saņēmēja personas apliecinošus dokumentus, kā arī pieprasīt nosaukt Saņēmēja dokumenta tipu un numuru, kas ir norādīts uz Pasūtījuma kvīts. Pārdevējs garantē konfidencialitāti un Saņēmēja personīgās informācijas aizsardzību (9.3.1.p.)
4.6.Pasūtījuma nodošanas brīdī Klientam ir jāpārbauda Pasūtījuma ārējais izskats un iepakojums, Pasūtījuma Preču daudzums, komplektācija, klāsts.
4.7.Ja Klients ir izvēlējies kā piegādes metodi – Pasūtījuma saņemšana birojā, Klients apņemas saņemt Pasūtījumu 7 dienu laikā no brīža, kad Klientam ir nosūtīts paziņojums pa elektronisko pastu vai pa tālruni. Pasūtījuma neizņemšana noteiktā termiņā tiek uzskatīts kā Klienta atsacīšanās no pirkšanas – pārdošanas līguma un ir pamats Pircēja Pasūtījuma anulēšanai. Turklāt, ja nesaņemtais Pasūtījums bija apmaksāts, naudas līdzekļi tiek atgriezti Klientam tādā kārtībā, kā tas ir paredzēts Nosacījumu 3.6.punktā.


5.Preces apmaksa

5.1.Preces cena ir norādīta Saitā. Gadījumā, ja Klienta pasūtītās Preces cena tiek norādīta nepareizi, Pārdevējs pie pirmās izdevības informē par to Klienta Pasūtījuma apstiprināšanai par cenas labošanu vai Pasūtījuma anulēšanai. Ja nav iespējams sazināties ar Klientu, dotais Pasūtījums skaitās anulēts. Ja Pasūtījums ir apmaksāts, Pārdevējs atgriež Klientam par Pasūtījumu apmaksāto summu.
5.2.Preces cenu Pārdevējs Saitā var mainīt vienpusēji.
5.3.Preces apmaksas iespējas ir norādītas Saita sadaļā „Apmaksas nosacījumi”.
5.4.Pirmsapmaksas gadījumā Pasūtījums tiek apstrādāts tikai pēc naudas līdzekļu pārskaitīšanas Pārdevēja norēķina kontā. 
5.5.Pārdevējam ir tiesības piedāvāt Klientam atlaides Precēm un noteikt bonusu programmu. Atlaižu veidus, bonusus, uzskaitījumu kārtību un nosacījumus Pārdevējs var mainīt vienpusēji. 
5.6.Pārdevējam ir tiesības noteikt atlaides ar mērķi veicināt Preces jebkādu maksājuma veidu vai piegādi. Pārdevējs var ierobežot atlaižu nosacījumus.


6.Preces atgriešana

6.1.Atbilstošās kvalitātes preču atgriešana.
6.1.1.Klientam ir tiesības atteikties no pasūtītās Preces jebkurā laikā līdz tās saņemšanai, bet pēc saņemšanas – 14 dienu laikā, neskaitot pirkšanas dienu. Atbilstošās kvalitātes preču atgriešana ir iespējama gadījumā, ja ir saglabāts preces izskats, patērētāju īpašības, kā arī dokuments, kas apliecina norādītās Preces pirkšanas faktu un nosacījumus.
6.1.2.Ja Klients atsakās no Preces saskaņā ar Nosacījumu 6.1.1.punktu, Pārdevējs atdod atgrieztās Preces vērtību, izņemot pārdevēja Preces piegādes izmaksas Klientam, ne vēlāk kā 10 dienu laikā no datuma, kad Pārdevējs ir saņēmis Klienta rakstisku iesniegumu. 
6.1.3.14 dienu laikā no Preces saņemšanas dienas, neskaitot pirkuma dienu, Klientam ir tiesības apmainīt atbilstošās kvalitātes preci pret analoģisku, ja norādītā prece Klientam nav atbildis formas, lieluma, fasona, krāsu, izmēra vai komplektācijas ziņā.
6.1.4.Ja atgriešanas brīdī, kad Klients vēršas pie Pārdevēja, analoģiskās preces nav pārdošanā, Klientam ir tiesības atteikties no pirkšanas – pārdošanas līguma un pieprasīt par norādītās preces apmaksātās naudas summas atgriešanu. Pārdevējam ir jāatdod par atgriezto preci apmaksātā naudas summa 10 dienu laikā no preces atgriešanas dienas. 
6.2.Neatbilstošās kvalitātes preces. 
6.2.1.Klients var pieprasīt neatbilstošās kvalitātes Preces trūkuma novēršanu garantijas laika periodā, derīguma termiņa laikā, ja tāds termiņš nav noteikts, tad pieņemamā termiņā, kas nepārsniedz divus gadus.
6.2.2.Gadījumā, ja Klients atsakās no līguma un ir izteiktas prasības par apmaksātās naudas summas atgriešanu par preci, Preces vērtības atgriešana notiek 10 dienu laikā no brīža, kad Pārdevējs ir saņēmis Klienta rakstisku iesniegumu.
6.3.Naudas līdzekļu atgriešana.
6.3.1.Naudas līdzekļi Klientam tiek atgriezti veidā, kādā Klients ir apmaksājis par precēm.
6.4.Darbību kārtība, ja Pārdevējs ir pārkāpis piedāvājuma nosacījumus.
6.4.1.Ja Preces Pasūtījumā ir atklāta neatbilstība pasūtījuma klāstam, Klientam ir tiesības pasūtījuma piegādes laikā atteikties no dotās Preces un pieprasīt Preces maiņu no klāsta vai naudas līdzekļu atgriešanu par faktiski nenodoto Preci.
6.4.2.Prece, kas tiek nodota Klientam klāsta pārkāpuma nosacījumos, ir atgriežama Pārdevējam. Ja Klients pieņem doto Preci, Pārdevējam ir tiesības pieprasīt naudu no Klienta par Preci pēc cenas, ko ir noteicis Pārdevējs dotajai Precei Saitā Preces nodošanas brīdī. Ja faktiski nodotā Prece nav Pārdevēja klāstā, kas ir Saitā Preces nodošanas brīdī, dotā Prece tiek maksāta par summu, kas ir saskaņota ar Pārdevēju.
6.4.3.Neatbilstošā klāsta Pasūtījuma preces maiņa notiek jauna pasūtījuma noformēšanas ceļā, saskaņojot to abām pusēm – Pārdevēja vai Klienta, tajā parādās faktiski nenodotās Preces vērtība.
6.4.4.Ja nav iespējama Preces maiņa, Pārdevējs par to informē Klientu, nosūtot paziņojumu uz elektronisko adresi, kas norādīta Klienta reģistrēšanās brīdī, bet naudas līdzekļi, faktiski apmaksāti par nenodoto preci, tiek atgriezti.
6.4.5.Naudas līdzekļi, ko Klients ir apmaksājis par faktiski nenodoto Preci, tiek atgriezti 10 dienu laikā no brīža, kad tika saņemts Klienta rakstisks iesniegums par naudas līdzekļu atgriešanu. Par preci samaksātās summas atgriešana notiek tādā pašā veidā, kā tika veikta apmaksa.
6.5.Darbību kārtība, ja Pārdevējs ir pārkāpis skaita nosacījumus.
6.5.1.Klientam ir jāpārbauda Preču skaits Pasūtījumā tā nodošanas brīdī. Ja Klients konstatē Preču skaita neatbilstību Pasūtījumā nodošanas brīdī, Klientam Pārdevēja pārstāvja vai pārvadātāja klātbūtnē ir jāsastāda Akts par skaita neatbilstību.
6.5.2.Ja Pārdevējs ir nodevis Klientam mazāku Preču skaitu, nekā noteikts Pasūtījumā, Klients Pasūtījuma nodošanas brīdī ir tiesīgs pieņemt Preci tādā daudzumā, kas atbilst Pasūtījumam, un pieprasīt trūkstošo Preču daudzumu, vai arī, ja trūkstošās Preces tika apmaksātas, viņš ir tiesīgs atteikties no Pasūtījumā trūkstošajām Precēm un pieprasīt atgriezt naudu par trūkstošajām precēm.
6.5.3.Trūkstošo Preču piegāde notiek kā jauns Pasūtījums, saskaņojot pusēm – Pārdevējam vai Klientam, ar nosacījumu, ka Klients uzrāda Aktu, kas sastādīts 6.5.1.punkta kārtībā, par daudzuma neatbilstību.
6.5.4.Gadījumā, ja trūkstošā Prece tika iepriekš apmaksāta, tās vērtība atspoguļojas Lietotāja kontā, kas tiek izvēlēts kā jauna Pasūtījuma apmaksas veids. Ja trūkstošā Prece netika apmaksāta, tā var tikt apmaksāta jebkurā pieejamā veidā, ko izvēlas Klients vai Pārdevējs, saskaņojot to ar Klientu jauna Pasūtījuma noformēšanas brīdī.
6.5.5.Gadījumā, kad nav iespējams nodot trūkstošo Preci, Pārdevējs paziņo par to Klientu, nosūtot paziņojumu uz elektronisko adresi, ko Klients norādījis reģistrācijas brīdī, bet naudas līdzekļus, faktiski samaksātus par trūkstošo preci, atgriež kārtībā, kāda ir aprakstīta 6.5.6.punktā.
6.5.6.Naudas līdzekļus, ko Klients ir samaksājis par trūkstošo Preci, atgriež 10 dienu laikā no brīža, kad tika saņemts Klienta rakstisks iesniegums par naudas līdzekļu atgriešanu, kā arī Akts, kas sastādīts 6.5.1.punktā aprakstītajā kārtībā, par skaita neatbilstību. Par preci samaksātās summas atgriešana notiek tādā pašā veidā, kā tika veikta apmaksa.
6.5.7.Ja Klients pārkāpj 6.5.1.punktu Akta sastādīšanas daļā, Pārdevējam ir tiesības atteikt Klientam pretenzijas izpildē par nodoto Preču skaitu.


7.Intelektuālais īpašums

7.1.Visa Saitā atrodamā teksta informācija un grafiskie attēli ir Pārdevēja un/vai viņa darījuma partneru īpašums.


8.Garantija un atbildība

8.1.Pārdevējs neatbild par zaudējumu, kas radies Klientam nepareizas Preču, kas pasūtīti Saitā, lietošanas dēļ.
8.2.Pārdevējs neatbild par Ārējo saitu saturu un funkcionēšanu.
8.3.Pārdevējam ir tiesības nodot jebkādā veidā savas tiesības un pienākumus, kas izriet no viņa attiecībām ar Klientu, trešajām personām.


9.Personīgās informācijas konfidencialitāte un aizsardzība

9.1.Klienta piedāvātā informācija:
9.1.1.Reģistrējoties Saitā, Klients piedāvā šādu informāciju par sevi: Uzvārds, Vārds, elektroniskā pasta adresi, paroli piekļuvei Saitam.
9.2.Piedāvājot savus personīgos datus, reģistrējoties Saitā, Klients piekrīt, ka Pārdevējs tos apstrādā, tai skaitā ar mērķi - preču un pakalpojumu izvirzīšana.
9.2.1.Ja Klients nevēlas, lai viņa personīgie dati tiktu apstrādāti, viņam ir jāvēršas pie Pārdevēja darba dienesta ar klientiem, izmantojot Saitā Atgriezeniskās saites formu. Šādā gadījumā visa no Klienta  iegūtā informācija (tai skaitā, lietotājvārds un parole) tiek dzēsta no Pārdevēja klientu bāzes, un Klients nevarēs izvietot Pasūtījumus Saitā.
9.3.Klientu piedāvātās un Pārdevēja iegūtās informācijas izmantošana.
9.3.1.Pārdevējs izmanto informāciju:
*Klienta reģistrēšanai Saitā;
*Izpildot savus pienākumus pret Klientu;
*Saita darba analīzei un novērtējumam;
*Pārdevēju vadīto akciju uzvarētāju noteikšanai.
9.3.2.Pārdevējam ir tiesības nosūtīt Klientam reklāmu informējošus paziņojumus. Ja Klients nevēlas saņemt ziņojumus no Pārdevēja, viņam ir jāmaina atbilstošos iestatījumus.
9.4.Informācijas, ko ieguvis Pārdevējs, izpaušana:
9.4.1.Pārdevējs apņemas neizpaust no Klienta iegūto informāciju. Nav uzskatāms pārkāpums Pārdevēja piedāvātā informācija aģentiem un trešajām personām, kas darbojas, pamatojoties uz līgumu ar Pārdevēju, saistību izpildei pret Klientu.
9.4.2.Nav uzskatāms par pārkāpumu nosacījumu izpaušanas informācija atbilstoši pamatotiem un likumu prasībām.
9.5.Pārdevējam ir tiesības izmantot „cookies” tehnoloģiju. „Cookies” nesatur konfidenciālu informāciju un netiek nodota trešajām personām.
9.6.Pārdevējs iegūst informāciju par Saita veikals.tk apmeklētāja ip-adresi. Dotā informācija netiek izmantota apmeklētāja personības noskaidrošanai. 
9.7.Pārdevējs neatbild par liecībām, kuras Klients piedāvā Saitā vispārpieejamā formā.

 

 

Izmantošanas noteikumi un nosacījumi

Pasūtīšana

Veikalā darbojas noliktavas sistēma, kas ļauj pasūtīt tikai to preci, kas atrodas uz vietas, un tikai tādā daudzumā cik faktiski tā ir pieejama. Visu preci, kas ir uz vietas var saņemt tajā pašā dienā ierodoties pie mums, vai arī piegādāt pēc plkst. 19.00.

Pasūtīšana šajā online veikalā ir tik pat vienkārša kā arī preču aplūkošana, lai pasūtītu preci ir vienkārši to jāievieto grozā, pēc tam ir iespēja doties pie kases uz aizpildīt visu klienta informāciju, un nosūtīt pasūtījumu uz apstrādi mūsu menedžeriem.

Ja Jums interesē kāda prece, kas dotajā mirklī nav pasūtāma (nav uz vietas), uzrakstiet mums e-pastu vai nu arī zvaniet. Mēs spēsim rast risinājumu.

Apmaksa

Norēķins par Espresso kafijas automātiem tiek veikts tikai skaidrā naudā preces saņemšanas brīdī. Visas cenas kafijas automātiem ir norādīts ar PVN 21%. Ja ir nepieciešams cits norēķina veids, tad pieminiet to pasūtījuma piezīmēs vai arī pirms pasūtīšanas ieejiet sadaļā "Kontakti" un uzrakstat mums e-pastu. Un tad skatīsimies, kā varam iet Jums pretīm....

Citām precēm iespējami divu norēķinu veidi, un tos Jūs varēsiet izvēlēties pie pasūtījuma noformēšanas:

  • Norēķins tiek veikts maksājot skaidrā naudā preces saņemšanas brīdī.
  • Norēķins tiek veikts preces saņemšanas brīdī Latvijas pasta nodaļā (+ piegādes maksa).

Garantija

Espresso kafijas automātiem (elektroniku) atspoguļojas garantijas saistības 2 gadu garumā, kā nolemts LV. Un servisu nodrošina profesionāli meistari ar jau daudz gadu stāžu šajā jomā.

Citām precēm: Jebkurā gadījumā, ja Jums prece nederēs, to būs iespējams 7 dienu laikā nomainīt pret citu (piemaksājot cenu starpību, ja izvēlētā prece ir dārgāka), vai nu atgriezt savu naudu atpakaļ.

Bet tas tikai tādā gadījumā, ja prece ir tādā pašā stāvoklī un tādā pašā iepakojumā.

Piegāde

Espresso kafijas automātu piegāde tiek realizēta tajā pašā dienā, kad pasūtījums ir apstiprināts un uz adresi, kas norādīta pasūtījumā. Ja rodas kaut kādas izmaiņas, tad klients tiek par to laicīgi brīdināts.

Ir iespējami divi piegādes veidi Rīgas teritorijā:

  • Espresso automāta piegāde - kafijas automāts tiek vienkārši piegādāts līdz adresātam (+ piegādes maksa 6.00 Ls)
  • Espresso automāta piegāde + - kafijas automāts tiek piegādāts adresātam, pieslēgts, nodemonstrēts un atbildēts uz visiem radušies jautājumiem. Ērti un patīkami. (+ piegādes un demonstrācijas maksa 16.00 Ls)

Ja Jūs atrodaties ārpus Rīgas, piegādi var veikt ar A/S "Latvijas pasts" starpniecību (ja sūtījums nav smagāks par 800g) un Jūs tiksiet par to nekavējoties informēts pēc pasūtījuma izdarīšanas brīža. (+ piegādes maksa 4.00 Ls)

Bezmaksas: Jebkuru Jūsu pasūtīto preci var saņemt tajā pašā dienā uz vietas mūsu ofisā, Rīgā, Kalnciema ielā 31. Ja prece tiek saņemta pie mums ofisā tad par demonstrāciju papildus maksa netiek ņemta.

Noteikumi un nosacījumi

Klients – rīcībspējīga persona, kas izvieto Pasūtījumus saitā veikals.tk vai nu kā Preču saņēmējs, vai kā Preces, kas iegādātas saitā veikals.tk, lietotājs.
Pārdevējs – Fabulous Shop
Internetveikals – Interneta saits, kurš pieder Pārdevējam, kam ir adrese Interneta saitā veikals.tk. Tajā tiek pārstāvētas preces, kuras Pārdevējs piedāvā saviem klientiem Pasūtījumu noformēšanai, kā arī Pasūtījumu apmaksas un piegādes nosacījumi Klientiem.
Saits - veikals.tk
Prece – materiālās pasaules objekts, kas nav atbrīvots no civilās apgrozības un tiek piedāvāts pārdošanai Saitā.
Pasūtījums – Klienta pienācīgi aizpildīts pieprasījums par uzskaitīto Preču, kas izvēlēti Saitā, piegādi pēc norādītās adreses.
Piegādes pakalpojums – trešā persona, kas atbilstoši līgumam ar Pārdevēju sniedz Pasūtījumu piegādes pakalpojumu Klientam.


1.Vispārīgie noteikumi

1.1.Saits pieder un to administrē Fabulous Shop.
1.2.Pasūtot preces internetveikalā, Klients piekrīt Noteikumiem par preču pārdošanu (turpmāk tekstā - Noteikumi), kas izklāstīti zemāk.
1.3.Šie Noteikumi, kā arī informācija par Preci, kas tiek piedāvāta Saitā, ir publisks piedāvājums. 
1.4.Starp Klientu un Pārdevēju attiecībām piemēro LR nolikumu par mazumtirdzniecību pirkšanu-pārdošanu, kā arī LR likumu "Par Patērētāju tiesību aizsardzību” un citus normatīvos aktus, kas pieņemti saskaņā ar tiem.
1.5.Pārdevējs patur tiesības veikt izmaiņas šajos Noteikumos, tāpēc Klients piekrīt regulāri sekot izmaiņām Noteikumos. 
1.6.Klients piekrīt ar Noteikumos minēto, nospiežot pogu „Pirkt” Pasūtījuma noformēšanas pēdējā posmā Saitā.


2.Reģistrēšanās Saitā

2.1.Pasūtījuma veikšanai Klients var reģistrēties Saitā.
2.2.Pārdevējs neatbild par informācijas precizitāti un pareizību, ko piedāvā Klients reģistrēšanās brīdī.
2.3.Klients piekrīt neizpaust trešajām personām lietotājvārdu un paroli reģistrēšanās laikā. Gadījumā, ja Klientam rodas aizdomas par sava lietotāja vārda un paroles drošību vai to neatļautu trešās personas izmantošanas iespēju, Klients nekavējoties informē Pārdevēju, nosūtot e-pasta dienestam darbā ar klientiem.


3.Pasūtījuma noformēšana un izpildes termiņš

3.1.Klienta Pasūtījums var tikt noformēts šādos veidos: pieņemts pa telefonu vai Klients patstāvīgi noformē Pasūtījumu Saitā.
3.2.Veicot Pasūtījumu Klientam ir jānorāda šāda informācija:

  • Klienta Vārds, Uzvārds
  • Pasūtījuma piegādes adrese
  • Kontakttālrunis
  • Elektroniskais pasts

3.3.Pēc pasūtījuma noformēšanas Klientam tiek piedāvāta informācija par Pasūtījuma piegādes iespējamo datumu. Šis datums nozīmē termiņu, kura laikā Pārdevējs uzņemas piegādāt Klienta izvēlēto Pasūtījumu viņa norādītajā piegādes vietā, ko Klients norādījis, noformējot Pasūtījumu. Norādītais datums ir atkarīgs no Preču esamības noliktavā un laika, kas nepieciešams Pasūtījuma noformēšanai.
3.4.Visi informācijas materiāli, kas tiek piedāvāti Saitā, ir patiesi un precīzi par Preču īpašībām un parametriem. Ja Klientam rodas jautājumi, kas attiecas uz Preču īpašībām un parametriem, pirms Pasūtījuma noformēšanas, Klients var vērsties pie Pārdevēja pa tālruni vai elektronisko pastu, sk.Kontakti.
3.5.Gadījumā, kad pasūtīto Preču nav Pārdevēja noliktavā, pat ja iemesli nav atkarīgi no Pārdevēja, Pārdevējam ir tiesības anulēt norādīto Preci Pasūtījumā, par to paziņojot Klientu pa elektronisko pastu pēc adreses, kas norādīts reģistrējoties.
3.6.Daļēja vai pilnīga apmaksāta Pasūtījuma anulēšanas gadījumā Preču vērtību Pārdevējs atgriež Klientam tādā pašā veidā, kā Prece tika apmaksāta.


4.Piegāde

4.1.Pārdevējs darīs visu iespējamo, lai izpildītu piegādi norādītajā laikā, kas norādīts Saitā, tomēr iespējamā piegādes kavēšanās var notikt neparedzētu apstākļu dēļ, kas rodas ne Pārdevēja vainas dēļ.
4.2.Preces nejaušas nozaudēšanas vai bojājuma gadījuma risks pāriet pie Pircēja ar brīdi, kad viņam tiek nogādāts Pasūtījums, un Pircējs ir parakstījies dokumentos par Pasūtījuma piegādes apliecinājumu. Ja Pasūtījums netiek piegādāts, Pārdevējs atlīdzina Klientam Piegādes priekšapmaksas vērtību un piegādes izmaksas pēc Piegādes dienesta apstiprinājuma saņemšanas par Piegādes pazaudēšanu.
4.3.Preču piegādes metodes un vērtības ir norādīti Saitā, sadalījumā „Piegādes nosacījumi”.
4.4.Piegādājot Pasūtījumu, tā tiek nodota Klientam, kas tiek norādīts kā Pasūtījuma saņēmējs.
4.5.Lai izvairītos no krāpšanas gadījumiem, kā arī izpildītu pienākumus, kas norādīti 4.6.punktā, nododot apmaksāto Pasūtījumu Klientam, personai, kas to realizē, ir tiesības pieprasīt Saņēmēja personas apliecinošus dokumentus, kā arī pieprasīt nosaukt Saņēmēja dokumenta tipu un numuru, kas ir norādīts uz Pasūtījuma kvīts. Pārdevējs garantē konfidencialitāti un Saņēmēja personīgās informācijas aizsardzību (9.3.1.p.)
4.6.Pasūtījuma nodošanas brīdī Klientam ir jāpārbauda Pasūtījuma ārējais izskats un iepakojums, Pasūtījuma Preču daudzums, komplektācija, klāsts.
4.7.Ja Klients ir izvēlējies kā piegādes metodi – Pasūtījuma saņemšana birojā, Klients apņemas saņemt Pasūtījumu 7 dienu laikā no brīža, kad Klientam ir nosūtīts paziņojums pa elektronisko pastu vai pa tālruni. Pasūtījuma neizņemšana noteiktā termiņā tiek uzskatīts kā Klienta atsacīšanās no pirkšanas – pārdošanas līguma un ir pamats Pircēja Pasūtījuma anulēšanai. Turklāt, ja nesaņemtais Pasūtījums bija apmaksāts, naudas līdzekļi tiek atgriezti Klientam tādā kārtībā, kā tas ir paredzēts Nosacījumu 3.6.punktā.


5.Preces apmaksa

5.1.Preces cena ir norādīta Saitā. Gadījumā, ja Klienta pasūtītās Preces cena tiek norādīta nepareizi, Pārdevējs pie pirmās izdevības informē par to Klienta Pasūtījuma apstiprināšanai par cenas labošanu vai Pasūtījuma anulēšanai. Ja nav iespējams sazināties ar Klientu, dotais Pasūtījums skaitās anulēts. Ja Pasūtījums ir apmaksāts, Pārdevējs atgriež Klientam par Pasūtījumu apmaksāto summu.
5.2.Preces cenu Pārdevējs Saitā var mainīt vienpusēji.
5.3.Preces apmaksas iespējas ir norādītas Saita sadaļā „Apmaksas nosacījumi”.
5.4.Pirmsapmaksas gadījumā Pasūtījums tiek apstrādāts tikai pēc naudas līdzekļu pārskaitīšanas Pārdevēja norēķina kontā. 
5.5.Pārdevējam ir tiesības piedāvāt Klientam atlaides Precēm un noteikt bonusu programmu. Atlaižu veidus, bonusus, uzskaitījumu kārtību un nosacījumus Pārdevējs var mainīt vienpusēji. 
5.6.Pārdevējam ir tiesības noteikt atlaides ar mērķi veicināt Preces jebkādu maksājuma veidu vai piegādi. Pārdevējs var ierobežot atlaižu nosacījumus.


6.Preces atgriešana

6.1.Atbilstošās kvalitātes preču atgriešana.
6.1.1.Klientam ir tiesības atteikties no pasūtītās Preces jebkurā laikā līdz tās saņemšanai, bet pēc saņemšanas – 14 dienu laikā, neskaitot pirkšanas dienu. Atbilstošās kvalitātes preču atgriešana ir iespējama gadījumā, ja ir saglabāts preces izskats, patērētāju īpašības, kā arī dokuments, kas apliecina norādītās Preces pirkšanas faktu un nosacījumus.
6.1.2.Ja Klients atsakās no Preces saskaņā ar Nosacījumu 6.1.1.punktu, Pārdevējs atdod atgrieztās Preces vērtību, izņemot pārdevēja Preces piegādes izmaksas Klientam, ne vēlāk kā 10 dienu laikā no datuma, kad Pārdevējs ir saņēmis Klienta rakstisku iesniegumu. 
6.1.3.14 dienu laikā no Preces saņemšanas dienas, neskaitot pirkuma dienu, Klientam ir tiesības apmainīt atbilstošās kvalitātes preci pret analoģisku, ja norādītā prece Klientam nav atbildis formas, lieluma, fasona, krāsu, izmēra vai komplektācijas ziņā.
6.1.4.Ja atgriešanas brīdī, kad Klients vēršas pie Pārdevēja, analoģiskās preces nav pārdošanā, Klientam ir tiesības atteikties no pirkšanas – pārdošanas līguma un pieprasīt par norādītās preces apmaksātās naudas summas atgriešanu. Pārdevējam ir jāatdod par atgriezto preci apmaksātā naudas summa 10 dienu laikā no preces atgriešanas dienas. 
6.2.Neatbilstošās kvalitātes preces. 
6.2.1.Klients var pieprasīt neatbilstošās kvalitātes Preces trūkuma novēršanu garantijas laika periodā, derīguma termiņa laikā, ja tāds termiņš nav noteikts, tad pieņemamā termiņā, kas nepārsniedz divus gadus.
6.2.2.Gadījumā, ja Klients atsakās no līguma un ir izteiktas prasības par apmaksātās naudas summas atgriešanu par preci, Preces vērtības atgriešana notiek 10 dienu laikā no brīža, kad Pārdevējs ir saņēmis Klienta rakstisku iesniegumu.
6.3.Naudas līdzekļu atgriešana.
6.3.1.Naudas līdzekļi Klientam tiek atgriezti veidā, kādā Klients ir apmaksājis par precēm.
6.4.Darbību kārtība, ja Pārdevējs ir pārkāpis piedāvājuma nosacījumus.
6.4.1.Ja Preces Pasūtījumā ir atklāta neatbilstība pasūtījuma klāstam, Klientam ir tiesības pasūtījuma piegādes laikā atteikties no dotās Preces un pieprasīt Preces maiņu no klāsta vai naudas līdzekļu atgriešanu par faktiski nenodoto Preci.
6.4.2.Prece, kas tiek nodota Klientam klāsta pārkāpuma nosacījumos, ir atgriežama Pārdevējam. Ja Klients pieņem doto Preci, Pārdevējam ir tiesības pieprasīt naudu no Klienta par Preci pēc cenas, ko ir noteicis Pārdevējs dotajai Precei Saitā Preces nodošanas brīdī. Ja faktiski nodotā Prece nav Pārdevēja klāstā, kas ir Saitā Preces nodošanas brīdī, dotā Prece tiek maksāta par summu, kas ir saskaņota ar Pārdevēju.
6.4.3.Neatbilstošā klāsta Pasūtījuma preces maiņa notiek jauna pasūtījuma noformēšanas ceļā, saskaņojot to abām pusēm – Pārdevēja vai Klienta, tajā parādās faktiski nenodotās Preces vērtība.
6.4.4.Ja nav iespējama Preces maiņa, Pārdevējs par to informē Klientu, nosūtot paziņojumu uz elektronisko adresi, kas norādīta Klienta reģistrēšanās brīdī, bet naudas līdzekļi, faktiski apmaksāti par nenodoto preci, tiek atgriezti.
6.4.5.Naudas līdzekļi, ko Klients ir apmaksājis par faktiski nenodoto Preci, tiek atgriezti 10 dienu laikā no brīža, kad tika saņemts Klienta rakstisks iesniegums par naudas līdzekļu atgriešanu. Par preci samaksātās summas atgriešana notiek tādā pašā veidā, kā tika veikta apmaksa.
6.5.Darbību kārtība, ja Pārdevējs ir pārkāpis skaita nosacījumus.
6.5.1.Klientam ir jāpārbauda Preču skaits Pasūtījumā tā nodošanas brīdī. Ja Klients konstatē Preču skaita neatbilstību Pasūtījumā nodošanas brīdī, Klientam Pārdevēja pārstāvja vai pārvadātāja klātbūtnē ir jāsastāda Akts par skaita neatbilstību.
6.5.2.Ja Pārdevējs ir nodevis Klientam mazāku Preču skaitu, nekā noteikts Pasūtījumā, Klients Pasūtījuma nodošanas brīdī ir tiesīgs pieņemt Preci tādā daudzumā, kas atbilst Pasūtījumam, un pieprasīt trūkstošo Preču daudzumu, vai arī, ja trūkstošās Preces tika apmaksātas, viņš ir tiesīgs atteikties no Pasūtījumā trūkstošajām Precēm un pieprasīt atgriezt naudu par trūkstošajām precēm.
6.5.3.Trūkstošo Preču piegāde notiek kā jauns Pasūtījums, saskaņojot pusēm – Pārdevējam vai Klientam, ar nosacījumu, ka Klients uzrāda Aktu, kas sastādīts 6.5.1.punkta kārtībā, par daudzuma neatbilstību.
6.5.4.Gadījumā, ja trūkstošā Prece tika iepriekš apmaksāta, tās vērtība atspoguļojas Lietotāja kontā, kas tiek izvēlēts kā jauna Pasūtījuma apmaksas veids. Ja trūkstošā Prece netika apmaksāta, tā var tikt apmaksāta jebkurā pieejamā veidā, ko izvēlas Klients vai Pārdevējs, saskaņojot to ar Klientu jauna Pasūtījuma noformēšanas brīdī.
6.5.5.Gadījumā, kad nav iespējams nodot trūkstošo Preci, Pārdevējs paziņo par to Klientu, nosūtot paziņojumu uz elektronisko adresi, ko Klients norādījis reģistrācijas brīdī, bet naudas līdzekļus, faktiski samaksātus par trūkstošo preci, atgriež kārtībā, kāda ir aprakstīta 6.5.6.punktā.
6.5.6.Naudas līdzekļus, ko Klients ir samaksājis par trūkstošo Preci, atgriež 10 dienu laikā no brīža, kad tika saņemts Klienta rakstisks iesniegums par naudas līdzekļu atgriešanu, kā arī Akts, kas sastādīts 6.5.1.punktā aprakstītajā kārtībā, par skaita neatbilstību. Par preci samaksātās summas atgriešana notiek tādā pašā veidā, kā tika veikta apmaksa.
6.5.7.Ja Klients pārkāpj 6.5.1.punktu Akta sastādīšanas daļā, Pārdevējam ir tiesības atteikt Klientam pretenzijas izpildē par nodoto Preču skaitu.


7.Intelektuālais īpašums

7.1.Visa Saitā atrodamā teksta informācija un grafiskie attēli ir Pārdevēja un/vai viņa darījuma partneru īpašums.


8.Garantija un atbildība

8.1.Pārdevējs neatbild par zaudējumu, kas radies Klientam nepareizas Preču, kas pasūtīti Saitā, lietošanas dēļ.
8.2.Pārdevējs neatbild par Ārējo saitu saturu un funkcionēšanu.
8.3.Pārdevējam ir tiesības nodot jebkādā veidā savas tiesības un pienākumus, kas izriet no viņa attiecībām ar Klientu, trešajām personām.


9.Personīgās informācijas konfidencialitāte un aizsardzība

9.1.Klienta piedāvātā informācija:
9.1.1.Reģistrējoties Saitā, Klients piedāvā šādu informāciju par sevi: Uzvārds, Vārds, elektroniskā pasta adresi, paroli piekļuvei Saitam.
9.2.Piedāvājot savus personīgos datus, reģistrējoties Saitā, Klients piekrīt, ka Pārdevējs tos apstrādā, tai skaitā ar mērķi - preču un pakalpojumu izvirzīšana.
9.2.1.Ja Klients nevēlas, lai viņa personīgie dati tiktu apstrādāti, viņam ir jāvēršas pie Pārdevēja darba dienesta ar klientiem, izmantojot Saitā Atgriezeniskās saites formu. Šādā gadījumā visa no Klienta  iegūtā informācija (tai skaitā, lietotājvārds un parole) tiek dzēsta no Pārdevēja klientu bāzes, un Klients nevarēs izvietot Pasūtījumus Saitā.
9.3.Klientu piedāvātās un Pārdevēja iegūtās informācijas izmantošana.
9.3.1.Pārdevējs izmanto informāciju:
*Klienta reģistrēšanai Saitā;
*Izpildot savus pienākumus pret Klientu;
*Saita darba analīzei un novērtējumam;
*Pārdevēju vadīto akciju uzvarētāju noteikšanai.
9.3.2.Pārdevējam ir tiesības nosūtīt Klientam reklāmu informējošus paziņojumus. Ja Klients nevēlas saņemt ziņojumus no Pārdevēja, viņam ir jāmaina atbilstošos iestatījumus.
9.4.Informācijas, ko ieguvis Pārdevējs, izpaušana:
9.4.1.Pārdevējs apņemas neizpaust no Klienta iegūto informāciju. Nav uzskatāms pārkāpums Pārdevēja piedāvātā informācija aģentiem un trešajām personām, kas darbojas, pamatojoties uz līgumu ar Pārdevēju, saistību izpildei pret Klientu.
9.4.2.Nav uzskatāms par pārkāpumu nosacījumu izpaušanas informācija atbilstoši pamatotiem un likumu prasībām.
9.5.Pārdevējam ir tiesības izmantot „cookies” tehnoloģiju. „Cookies” nesatur konfidenciālu informāciju un netiek nodota trešajām personām.
9.6.Pārdevējs iegūst informāciju par Saita veikals.tk apmeklētāja ip-adresi. Dotā informācija netiek izmantota apmeklētāja personības noskaidrošanai. 
9.7.Pārdevējs neatbild par liecībām, kuras Klients piedāvā Saitā vispārpieejamā formā.